söndag 16 juni 2013

Drinkenstein

Jag älskar Stallone, trots tvivelaktiga rollval under 90-talet. Och 2000-talet. Ok då, 80-talet också. Det var mycket skit där ett tag. Sen fattade han vilka filmer fansen ville se och gjorde någon slags senior comeback för några år sen. Lika gammal som min pappa och ser fortfarande ut som ett stycke granit vid 66 års ålder. Några botoxsprutor för mycket, totalt söndertränad kropp och med undararmsvener stora som anakondor. Fortfarande kung. Efter att ha sett det här... älskar jag honom än mer.


Sången är ju bara för bra. Som om en sydstatsversion av Skurt dragit i sig en flaska propplösare och samtidigt fått en stroke. En tvättbjörnssvans = win. Två tvättbjörnssvansar = oh... Färgglad kostym och chicken leg-dans. Sweet.

2 kommentarer:

  1. När jag blir president över universum kommer jag förbjuda ett djur. Grillad kyckling. Detta lilla äckliga lilla hopklumpning av oönskade atomer ska aldrig mer få strutta runt på jordens (eller någon annan planet heller för den delen) yta. Sanna mina ord.

    SvaraRadera
  2. Men Dan... Väldigt hatisk kommentar såhär på kvällskvisten. Så lät det inte när vi bloggade om vikten av kyckling...

    SvaraRadera