tisdag 29 januari 2013

Ingen kommentar?

Jahapp... Har kört det här lilla blogg-projektet ett tag nu. Till min förvånade glädje har några tappra själar vågat sig in och läst lite av det jag skrivit den senaste tiden. Vad som från början mer var tänkt som ett skrivexperiment rörande reklam och dylikt ändrade/tappade riktning lite. Som även livet i stort så lätt gör... Så nu skriver jag helt enkelt om sådant jag tycker är kul och kanske främst om sådant som stör mig. För det finns mycket som stör mig. Oh ja. Hade en farhåga rörande inspiration för nya inlägg men den var tydligen relativt obefogad. Det räcker med att öppna ögonen på morgonen för att finna inspiration avseende dumheter.... För det är en dum värld vi lever i. Punkt slut.

Vad jag däremot saknar lite är kommentarer från Er, kära läsare. Bra eller dåligt, whatever... Låt oss skapa lite dynamik i en annars så odynamisk tillvaro. Så sprid ordet eller nåt sånt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar